امسال ۱۳ طرح در حوزه عمران شهری "سرو" اجرا می‌شود
  •   شهردار شهر سرو با اعلام این‌که درسال گذشته 90 درصد از بودجه تعیین شده تخصیص یافته بود بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 100 درصد از بودجه تعیین شده یرای شهر سرو تخصیص پیدا کند.

    نقشی‌پور با اعلام این‌که امسال 13 طرح در حوزه عمران شهری در شهر سرو اجرا می‌شود تصریح کرد: ساخت مجتمع تجاری، پیاده روسازی، ساخت آبرو، زیرسازی و آسفالت خیابان گلستان به طول 7 هزار متر و نیز توسعه فضای سبز شهری به طول 4 کیلومتر در خیابان استاد هژار و امام خمینی(ره) از جمله مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در سرو هستند.

    وی با اعلام این‌که در حال حاضر خیابان امام خمینی(ره) به طول 850 و عرض 12 متر و نیز خیابان شهید مصطفوی به طول 550 و عرض 16 متر در حال آسفالت هستند، افزود: هزینه آسفالت این 2 خیابان 650 میلیون تومان برآورد شده است.

    شهردار سرو با بیان این‌که امسال اقدامات اولیه برای ساخت یک مجتمع  تجاری در مرکز شهر با مشارکت بخش خصوصی صورت گرفته است، گفت: ساخت این چنین مجتمع‌هایی در افزایش در آمد شهری نقش به سزایی دارد.

    نقشی پور با اعلام این‌که با توجه به هم مرز بودن این شهر با کشور ترکیه از سوی شهرداری سرو روزانه برای 2 هزار نفر جمعیت شهری و یک هزار نفر مسافر خدمات دهی می‌شود بیان کرد: یکی از ویژگی‌های هم مرز بودن ایجاد زمینه مناسب برای  فعالیت‌های تجاری و توسعه اشتغالزایی و افزایش درآمد منطقه است.


    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98